13 Ocak 2014 Pazartesi

Çocuğuma eğitici ve eğlenceli kitap nereden alabilirim?

Ada doğmadan önce, yeğenim Ömer’den gelen karton sayfalı kitaplardan başka birkaç kitap daha almıştım. Ada’nın kitapları algılaması ve onlara bakması 10-11. aylara denk geldi. Ve o günden beri kitaplara hayran. Hepsini baştan ona okuyorum, sonra o elimden alıp kendi başına bir şeyler mırıldanarak okuyor. Daha doğrusu bakıyor. Kitabı sevmesi için 5.aydan itibaren kitapları oyuncaklarının arasına koyuyordum. Yani kitaplara aşina ama tabii o zamanlar çok bebek olduğu için anlamıyordu. Şu anda da anlamıyor ama resimleri komiğine gidiyor sanırım çünkü her sayfasına çok gülüyor. Kitapları algılamaya başladığından beri ise yeni bir kaç kitap almak istedim. O zaman çok araştırdım ve hem eğitici, hem de eğlenceli kitapları bulabileceğim birkaç yer keşfettim.

Kipitap
Yaşlara göre olduğu gibi türlerine, çocukların okuma seviyelerine göre de arama yapabiliyorsunuz. Çalışan veya evden çıkıp araştırıp bulması zor olan anneler için ideal bir site. Kitap dışında puzzle veya kutu oyunlarını da buradan alabilirsiniz.


İyi Cüceler
İyi Cüceler, Anadolu Yakası Caddebostan’da şeker bir çocuk kitapçısı. Çocuk kitapçısı olmanın dışında hazırladıkları aktivitelerle de annelerin takip ettiği bir yer. İnternet’ten de sipariş verebiliyorsunuz.



Tübitak Yayınları

Ada kadar küçük çocuklar için değil ama araştırırken bulduğum ve yeğenim Ömer’den bildiğim yayınlar. Bilim Çocuk; 7 yaş üstü çocuklar için 15 günde bir çıkan popüler bilim dergisi.
Meraklı Minik Dergisi ise aylık bir dergi. 3 yaş ve üstü çocuklar için yayınlanıyor. Her sayıda farklı bir tema işleniyor. Bu temalara uygun yazılar, etkinlik önerileri, oyunlara yer veriliyor.


Aynı zamanda Remzi Kitapevi ve Nezih’te de güzel ve eğitici kitapları bir arada bulabiliyorsunuz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder