31 Ekim 2014 Cuma

Hamileyken Nerelerden Neler Aldım

Yakınlarımda hamile olan hatta ikinci hamileliğini yaşayan arkadaşlarım var. Sanırım bundan dolayı hamilelik dönemlerim bu ara çok sık aklıma geliyor. Uykuya doyduğum, fazla öğün yediğim, herkesin üstüme titrediği, karnımdaki bebeğimin hareketleriyle heyecanlandığım hayatımın en güzel dönemi. Hamilelik bir kadının başına gelebilecek en güzel olay bence. Hamilelik döneminde en çok neler aldım nerelerden aldım, hangi mağazalar benim için o dönemde kurtarıcımdı hamile olanlar için yazmak istedim. Çünkü hamilelik döneminde insan nereden nasıl giyineceğini, bazı şık ve güzel şeyleri nerelerden alabileceğini bilemiyor. Hamileyken benim en çok kullandığım mağazalar;

Hamile Kıyafeti:

Hamile kıyafetinde maalesef ülkemizde çok fazla seçenek yok. Ada doğduktan sonra bazı şık hamile kıyafeti satan markalar ortaya çıktı. Ben bu dönemin 9 aylık bir periyod olduğunu ve daha sonra o kıyafetleri giymeyeceğimi düşünerek çok para vermeden ama kullanışlı kıyafetler aldım. Daha çok bildiğimiz markaların hamile reyonları benim kurtarıcımdı.

LC Waikiki’nin hamile kıyafetleri gerçekten eşofman, t-shirt, elbiseleriyle en çok aldığım yerdi. Ebru Maternity’den hamile kıyafeti olarak bol bol hamile taytları almıştım. Mothercare’in hamile kıyafetleri reyonundaki kot ve renkli Jeanlar bütün hamileliğim boyunca hayatımı kurtardı. H&M’in hamile kıyafetleri de hem uygun fiyatlı hem de çok modern. Benim zamanımda Zara’nın da hamile reyonu vardı ama sanırım kalktı bir daha görmedim. Hamileyken alınan emzirme sutyenlerimi de Marks&Spencer veya Mothercare’den almıştım. Geçen gün gördüm çok sevdiğim bir mağaza olan Oysho’da da emziren anneler için gecelik ve sütyenleri de reyonda yerini almış. Aynı zamanda Gebe mağazasına veya yeni açılan Charis Mom hamile kıyafeti satan mağazalara da bakabilirsiniz. Sanırım Defacto’nun da hamile kıyafet reyonu açılmış.

Bebek Kıyafetleri:

Karnınız şişip bebeğiniz büyümeye başladıktan sonra bebek alışverişine yavaş yavaş başlıyorsunuz. Bebek alışverişinde tabii ki de en uğrak yer Mothercare oluyor. Ben de aynen Mothercare’den tüm iç body ve ayaklı tulumları almıştım. Sadece küçük bir tüyo; Mothercare’in Demstock adında outlet mağazasına uğramanızı öneririm. İnternetten Demstock mağazalarına bakabilirsiniz. 2-3 sezon öncesinin olan ve %60-70 oranında ucuz iç body, tulum ve bebek kıyafetlerini burada bulabilirsiniz. Tek dezavantajı sık sık gidip bakmanız gerekiyor. Bir gittiğinizde çok az ürün varsa bir gittiğinizde yeni ürün gelmiş olabiliyor. Ama ben en son kızım için 3 lü ayaklı bodyleri 25TL’ye aldımJ

Şık kıyafetler ve havlu tulumlar için Amerika’ya giden birileri olursa Old Navy ve Carters’dan sipariş verebilirsiniz. Polar ve havlu tulumlar buradan daha ucuz ve çok fazla seçenek var. Ama giden olmazsa da bir Carters mağazasına gidip alabilirsiniz. Az seçenek olsa da polar tulumlar çok şeker.

C&A benim kızım için evde giymesi için aldığım kıyafetlerin mağazası. Çok kaliteli ürünleri var. Ama en önemli eşya en minik çorap olması. Evet en minik yeni doğan için olan çoraplar burada. Bebeğiniz kış bebeği olacaksa havlu çoraplardan mutlaka edinin.

H&M ve Zara tabii ki her zaman uğradığım ve kızıma alışveriş yaptığım yerlerdi hala da öyleyler. Bunun dışında Joker’in kıyafetlerine de bakmanızı tavsiye ederim.

Bebek Süsleri:

Eğer bebek kutlaması yani baby shower yapacaksanız ve bunu kendiniz organize edecekseniz Parti AVM sitesine bakabilirsiniz. Çok güzel konseptlerle size özel, uygun fiyatlı peçetelikten, büyük kutlama çerçevesine, kürdanlardan, amerikan servisine kadar her şeyi oradan sipariş vermeniz mümkün. Aynı zamanda Ponente Baby’e de bir kere uğramanızı tavsiye ederim. Çok güzel hediyelikler yaptırabilirsiniz. Ben Ada’ya özel el yapımı yastık, hatıra defteri ve lohusa şerbeti için bardak ve şişe süsleri yaptırdım. Hepsi birbirinden şık ve güzel.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder