27 Kasım 2013 Çarşamba

Çocuklarımıza Aktivite Paketleri

Bebeklerimiz büyüyüp çocuk oldukları zaman bizlerle dışarıda daha fazla vakit geçirmek, evde ise birlikte daha fazla aktivite yapmak istiyorlar. Çalışan anneler ise çocuğu ile birlikte geçirdiği zamanın kaliteli geçmesini istiyor. Ama çoğu çalışan anne, yoğun iş temposundan çocuğuna ayırdığı zamanda birlikte yapacağı değişik ve çocuğun ay gelişimine uygun aktivite bulmak konusunda zorlanıyor. Çalışmayan ve evde olan anne ise hergün, her saat beraber oldukları için değişik aktivite ve oyun geliştiremez oluyor. 

Bu noktada her ay evimize gönderilecek aktivite kutuları bizlere çok güzel seçenekler sunuyorlar. Abone olduktan sonra her ay evimize gönderilen kutuların içinden, çocuğumuzun o ayki gelişimine uygun bir konu seçilmiş olarak o konu ile ilgili bir dizi aktivite seçeneği çıkıyor. Biz annelerde böylece hem çocuğumuzla zaman geçirmiş oluyor, hem de çocuğumuzun zihinsel ve ince motor gelişimine katkıda bulunmuş oluyoruz. İşte abone olabileceğiniz ve evinize her ay aktivite kutuları yollanmasını sağlayabileceğiniz bazı siteler:

0-4 Yaş Arası Çocuklar İçin Adım Adım


Her ay adresinize gönderilecek Adım Adım setlerinin içinde bebeğinizin aylık gelişimine uygun olarak hazırlanmış interaktif bir Adım Adım kitabı var. Adım Adım kitapları, bebeğinizin/çocuğunuzun zihinsel, sosyal, motor ve duygusal gelişimini destekleyici etkinlikler ile ev ortamında nelerin daha iyi yapılabileceğini anlatan öneriler sunuyor. Aktiviteler için gereken donanım, o ayki gönderinin içinde yer alıyor. Türkiye'de eksikliği çekilen çocuk şarkıları da Adım Adım setinin bir parçası. Ayrıca anne ve çocuk sağlığı ile ilgili çeşitli bilgileri de her ay kutuda bulabiliyorsunuz. 

2-10 Yaş Çocukları İçin Bardabas


Her ay farklı temalar belirlenir. Bu temalara göre hazırlanan aktivite kutularında çocuğunuzun yaş grubuna göre elinize ulaştırılır. Aktivite kutuları çocuğunuzun aşağıda belirtilen yeteneklerini geliştirmeyi hedefler:

  • Matematik zekasının oluşturulması,
  • Sosyal becerilerinin arttırılması,
  • Tasarım / 3 Boyutlu modelleme,
  • Kendine güvenin arttırılması,
  • Konuşma ve dil kullanımının geliştirilmesi,
  • Spor sevgisinin aşılanması,
  • Sanatçı bakış açısının oturtulması,
  • Mantık ve iletişim becerilerinin geliştirilmesi,
  • Motor becerilerinin geliştirilmesi,
  • Resim yapmak, boyama, kalem ve fırça hakimiyeti,
  • Doğayı, hayvanı ve çevremizi tanıma. 

3-7 Yaş Çocukları İçin Zuzubo


Her ay bir tema 5 ana başlıkta işlenir. 
  • Yarat   -  Çocukların yaratıcılığını arttıran el işi faaliyetleri,
  • Keşfet  -  Çocukların doğayı ve dünyayı keşfedeceği özel uygulama ve ürünler,
  • Oku     -  Çocukların hayal gücünü zenginleştiren özenle seçilmiş kitaplar,
  • Eğlen   -  Çocukların haraketli zaman geçirmelerini sağlayan oyun ve fiziksel aktiviteler,
  • Bağlan -  İnteraktif öğrenmeyi destekleyen uygulamalar. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder