19 Ocak 2015 Pazartesi

Doğum İçin Hediye Alternatifleri


Hamileler için doğumda hastaneye veya eve tebrik etmek için gelen sevdiklerine  minik hediye düşünmek bazen son dakika işine dönüşebilir. “ Daha zaman var” deyip doğuma az günler kala bir hediye telaşına düşebilirsiniz. Etrafımda bir kaç tane hamile olan arkadaşımda da aynı süreci yaşadığım ve onlara önerilerde bulunduğum gibi, buradan da hızlıca halledebileceğiniz, orijinal fikirleri bulabileceğiniz yerleri yazmak istedim.

Gold Çikolata

Gold çikolatada benim de aldığım gibi emzikli çok güzel çikolatalar oluyor. Bir gümüş tepsi veya sepetin içinde cinsiyetine göre emzikli olan renkli çikolatalardan ikram edebilirsiniz. Benim kızımın doğumundaki ikramlardan bir tanesiydi, herkes bayıldı. Aynı zamanda kendiniz küçük keseler veya tüller alıp Gold’dan alacağınız bademli renkli çikolataları içine koyup gelen misafirlere kendiniz bir şeyler hazırlayarak ikram edebilirsiniz.

Mağazalarını görebilmek için: www.goldcikolata.com.tr

Konfetigold

Baskılı çikolata, anahtarlık, magnet veya gelenlerle fotoğraf çektirmek için  özel kartondan fotoğraf çerçevesi gibi bir sürü farklı hediye seçeneğini Konfetigold’da bulabilirsiniz. Konfetigold’un sahibi Zeynep Odabaşı Selim’in kendisi de bir anne olduğu için, hayalinizi gerçeğe dönüştürmek için elinden geleni yapacağına emin olabilirsiniz.

facebook / konfetigold
instagram /konfetigold

Gift And Soap

Gelen misafirlerinize orijinal, hep saklayacakları güzel kokulu ve talep ettiğiniz şekillerde el yapımı sabun hediye etmek güzel bir fikir değil mi? Benim sosyal medyada keyifle takip ettiğim Gift And Soap’a mutlaka bir bakın. Kokuları olduğu gibi, şekilleri de gelen misafirleriniz için unutulmaz bir hatıra olarak kalabilir.

instagram / giftandsoap
facebook /gift&soap

Euro Flora

Ben kızımın doğumunda buradan küçük pembe kelebek kutular alıp, içine Gold Çikolata’dan bademli çikolata doldurmuştum. Hem uygun fiyatlı oldu hem de çok şık oldu. Euro Flora’da magnetlerden anahtarlığa, kapı süsünden ikram edeceğiniz hediyeler için sepete kadar bir sürü işinizi aynı anda halledebilirsiniz.

Mağazalarını görebilmek için: www.euroflora.com.tr


Ponente Baby

Dükkana ilk girdiğimde cennete düştüm veya yurtdışında bir mağazadayım diye düşünmüştüm. Hayatımda hiç bu kadar orijinal ve güzel bebek eşyalarını bir arada görmemiştim. Web sitesinden de alışveriş yapabiliyorsunuz ama eğer yolunuz düşerse mağazalarına uğramanızı tavsiye ederim. Muhteşem kapı süsleri, hastane çıkış kıyafetleri, lohusa şerbeti ikram süslemeleri, anı defter gibi bir sürü şeyi burada bulabilirsiniz. Ben kızımın anı defterini, odasına isminin yazdığı yastığını, lohusa şerbeti ikram süslerimi buradan yaptırdım. Hepsi de görenleri hayran bıraktırdı.


Caramel İstanbul

Aynı Ponente Baby gibi, beni kendine hayran bırakan bir site. Bebeğinizin ismine özel çikolataları veya keseleri buradan yaptırıp, hediye edebilirsiniz. Veya hediyeleriniz hazırsa, buradan alacağınız birbirinden şık sepetlerle hediyelerinizi içine yerleştirebilirsiniz. Ben kızımın bebek kutlamasına gelen arkadaşlarım için, buradan kitap ayracı yaptırmıştım. 2 gün içinde elimdeydi. Geç kalanlar için hızlı ve şık bir çözüm olabilir.


Happy Cookie Day

Kurabiye yaptıracaksam da asla vazgeçmeyeceğim adres Happy Cookie Day. Buradan karar vereceğiniz şekilde kurabiyelerinizi gelen misafirlerinize hediye edebilirsiniz. İnsan yemeye kıyamıyor, o kadar güzeller ama yerlerse tadının da görüntüsü kadar mükemmel olduğunu görecekler.


Vaktiniz varsa Eminönü’nde bir sürü hediyelik eşya ve hediyelerinizi hazırlamanız için malzemeye ulaşabilirsiniz. Ben vakti kalmayan ve en kısa zamanda güzel şeyler hediye etmek isteyen anneler için paylaştım. Umarım işinize yararJ 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder