13 Nisan 2015 Pazartesi

Bebekler İçin Kaliteli ve Kullanışlı Kıyafet Nereden Alınabilir?

Bir anne çocuğuna alışveriş yaparken, aldığı şeyin kalitesine ve kullanışına dikkat ederek alışveriş yapar. Tabii ki görsellik de çok önemlidir ama çabuk küçülen çocuk kıyafetleri için önce bakılacak şeyler kalitesi ve kullanışlı olmasıdır. Ben de, bebeklikten beri bu özelliklere uyan deneyimlerimi ,yeni anne olan veya olacaklar için yazmak istedim. 

Bebeklik döneminde eğer kış bebeği ise Carters’ın havlu veya polar ayaklı tulumları akşam uykuları için hayat kurtarıcı oluyor. Hem desenleri çok sevimli hem de ne kadar yıkanırsa yıkansın eskimiyor, yıpranmıyor. Mothercare’in kış bebekleri için üçlü satılan havlu ayaklı tulumları da aynen geceleri giydirmek için çok kullanışlı oluyor. Yaz bebekleri için giyinmek çok kolay.  İç bodylerin en kalitelisini Mothercare’den bulabilirsiniz. Ne kadar yıkanırsa yıkansın ilk aldığınızdaki gibi duruyorlar. 

6 ay sonrasında hafif hafif emekleme haraketleri yapan bebeklere, dizleri de acımasın diye eşofman, tayt ve T-shirt giydirmeye başlanabiliyor. Bu zamandan sonra kullanıp da memnun kaldığım markalar; C&A Kids, Carters, Lc Waikiki Çocuk, Mothercare, H&M Kids, Gap Kids. Ada’ya eşofman ve tayt almaya başladığım zaman, hemen hemen her markadan alıp giydirmişliğim var. Ama penyesi en kaliteli ve yıkandıkça bile bir şey olmayan kıyafetleri buralardan temin ettim. Zara’nın ise kıyafetleri ve ayakkabıları çok şık ama maalesef penyelerinin kalitesi bir kaç yıkamadan sonra bozuluyor. Ama ayakkabıları gerçekten hem tarz hem de çok rahat. Kız annelerinin bir başka arayışı da külotlu çorap oluyor. Külotlu çorapların hem güzel hem de kalitelisini; H&M, Mothercare, Marks&Spencer (poposu fırfırlı olanlar da var) ve Penti’de bulabiliyorsunuz. 

Bezin çıkmasıyla beraber ise yeni bir şey hayatınıza giriyor; iç çamaşırı. Ben ilk olarak Mothercare’den almıştım. Külotları ne kadar kaliteli olsa da maalesef atletleri bir kaç yıkamadan sonra bozuluyor, yana doğru genişliyor. H&M’in külotları ve atletleri çok güzel ve kaliteli. LC Waikiki’den alıp denediğim iç çamaşırlarının penyesi ise süper. Son olarak Penti’den de atlet aldım ve onun da penyesi çok güzel çıktı. Ben alırkende çocuk iç çamaşırlarında indirim vardı, sanırım hala devam ediyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder