15 Nisan 2014 Salı

Bebeğinizi Evdeki Tehlikeli Köşelerden Korumak

Bebeklerimiz emeklemeye başladığı zamanlarda evimizdeki çoğu eşyayı ya kaldırır, ya da bebek koruyucuları ile emniyete alırız. Emeklemeden önceki hayatları yatmak ve ancak kendi etraflarında dönmekken, bir anda kendi başlarına hareket etmeyi öğrendikleri için bebekler çok heyecanlı olurlar. Hem heyecanlı hem de ilk defa gördükleri eşyalara karşı meraklı.  Ada emeklemeye başladığı zaman orta sehpamızın köşelerine hepimizin bildiği kenar koruyuculardan, fişlere de fiş kapatıcı koruyuculardan almıştım. Yalnız mobilya köşe kapatıcılarından bir sürü marka denemiş olsak da hiçbiri Ada’nın gazabından kurutulamadı. Kızımız hepsini çıkarmayı başardı. Köşeleri zaten halledememiştim ama orta sehpamızın her tarafının sivri olduğunu ve oralardan nasıl koruyacağımı da bilemiyordum. Derken bir fırsat sitesinde çocuk koruyucu malzemeler fırsatı gördüm ve oradan kauçuk kenar koruyucu aldım. Orta sehpamızın sivri olan çevresinin  her tarafını kapatıyor. Hem yumuşak hem de çıkması çok zor olmayan bir yapıştırıcısı var. Bu kadar kuvvetli yapıştırıcı olmasına rağmen de çıkardığınızda mobilyada yapışkan izi kalmıyor. Yeni koruyucumuzu uyguladıktan sonra, salonda yeni yürüyen kızımızın daha güvenli olduğunu hissettim. Tabii ki onu da çıkarmak istedi ama “Bunlar çıkmıyor tamam mı” dedim ve her çıkarmaya çalıştığında “Hayır” dedim. Artık çıkarmaya da uğraşmıyor. Cam veya bizimki gibi köşeleri sivri sehpası olan anneler için tavsiye ediyorum. İnternette “Kauçuk kenar koruyucusu” yazarsanız birkaç sitede de satışı var.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder