15 Temmuz 2014 Salı

Onlar da Bizim Çocuğumuz



Biz büyürken şunu öğrendik; yardım edilir ve ettiğin yardımlar kimseye söylenmez. Ama ben bugün blogum aracılığıyla söylemeye karar verdim çünkü benim gibi bir sürü annenin de belki ellerinin yetebileceğini düşünüyorum. Üniversite’deki çok sevgili hocam Ebru Nurluoğlu’nun, yardım elini daha uzağa uzatmak için büyük hayallerle kurduğu Acil İhtiyaç Vakfı (AİP), 1995 yılından beri ihtiyacı olan ailelere destek oluyor. Yardım bekleyen aileleri belirlerken o ailelerle görüşüyor, araştırıyor ve habersiz evlerine ziyaretler yaparak söylediklerinin gerçekliğini gözlemliyor. Dolayısıyla doğru kişilere yardım eli uzatabiliyorlar. Ben ve etrafımdaki tanıdıklarım da her ay bir çocuk okutmak için açılan havuz hesabına kredi kartlarımızdan çektirerek para gönderiyoruz. 11 yıldır bu böyle sürüyor. Onlar da her karne döneminde okuttuğumuz çocuğun karnesini ve bize özel yazdığı mektubu gönderiyorlar. Her seferinde o okuma isteğiyle çalışan çocuklarla gururlanıyor ve ağlıyorum.

 Ben AİP’e 11 yıldır gönüllü olarak elimden geldiğince destek olmaya çalışıyorum. Her ay çocuk okutmak için olan havuza para göndermekle birlikte kendimin, eşimin ve şimdi de kızımın küçülmüş kıyafetlerini gönderiyorum. Yerleri Aksaray’da kendiniz de gidip hem onlarla tanışıp hem de kolinizi bırakabilirsiniz. Kargo firmalarıyla gönderdiğinizde de inanın çok fazla tutmuyor. Siz anne olarak bir annenin çocuğu konusunda zorda kalmasını, bir babanın bebeğine mama alamadığı için kahrolmasını anlayabilirsiniz. Maddi destek veremiyorsanız bile en azından çocuklarınızın ve kendinizin giymediğiniz kıyafetlerinizi, çocuğunuzun kullanmadığı oyuncaklarını gönderebilirsiniz. Bizim çocuklarımız gibi imkanları olmayabilir ama onlara biz de bir anne olarak destek verebilir, yüzlerini gönderdiklerimizle güldürebiliriz…

http://www.aipvakfi.org/
0212 491 06 61




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder