20 Şubat 2015 Cuma

Çocuk Aktivite Paketi: Bardabas



Çocuklarımız büyüdükçe onları oyalamak, gelişimlerine katkı sağlayacak oyuncaklar bulmak  ve ilgilerini çekmek biraz daha güçleşiyor. Daha önce blogumda  çocuklar için eve gönderilen aktivite paketlerine yer vermiştim. Çoğu annenin her ay kurtarıcısı olan ve abonelik sistemiyle çalışan bu aktivite kutuları, her yaş grubuna göre ayrı hazırlanıyor ve abonelerinin adreslerine gönderiliyor.

Ben de kızım 2 yaşına geldiği için daha önce çok kişiden duyduğum Bardabas’dan kızımın yaşına uygun aktivite kutusundan edinmek istedim. Şubat ayının konsepti “Kar Tatili” olduğu için kutunun içinden birbirinden güzel, uygulaması kolay 6 tane aktivite çıktı. 6 aktivitenin malzemeleri de ayrı ayrı paketli olarak gönderiliyor ve siz hepsini aynı anda yapmak yerine günlere bölüp her gün çocuğunuzla farklı aktivite yapabiliyorsunuz. Ben kutu elimize ulaştığı zaman Ada’ya hangisini yapmak istediğini sordum. O da karton bardaktan yapılan kardan adamı seçti ve hemen beraber yapmaya başladık. Bittiğinde ise akşam babasına göstermek için çok heyecanlandı ve babası evden içeri girer girmez kardan adam bardağını gösterdi. İçinden çıkan kar hayali kitabını da hala her akşam uyumadan önce kendince okuyorJ

Çalışan anneler kadar evde olan annelerinde çocuklarıyla kaliteli zaman geçirme isteklerini karşılayan bu aktivite kutularını, çocuğu 2 yaşından 10 yaşına kadar olan anneler ister yıllık abone olabilir, isterse talep ettikleri zaman aylık olarak alabilirler. Fiyatlar yıllık abonelikte 39 TL’ye düşerken aylık tek seferlik almak isterseniz 49 TL’ye temin edebiliyorsunuz. Ben çok memnun kaldım umarım sizde deneyip ben ve kızım gibi çok eğlenirsiniz.
  
www.bardabas.com adresinden de detayları ve kutu içeriklerini görebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder