20 Haziran 2015 Cumartesi

Beraber Büyüdüğüm Babası'na...


Seni ilk gördüğüm zaman bana bakışından beni tutuşundan ne kadar tedirgin olduğunu anlıyordum. Ama nedense o bakışlarda beni sahiplenen, beni koruyan bir güç vardı. Bana sarıldığın anda, elimden tuttuğun anda beni o güçle dolduruyordun adeta. Beraber ağladığımız, beraber uykusuz kaldığımız, beraber kahkahalar attığımız günlerimiz oldu. Ben güldükçe güldün, ben ağladıkça sanki içinde birşeyler akarcasına üzüldün. Daha yeni seni tanımaya başladığım zamanlarda ateşlediğim bir akşam senden bana virüs geçme ihtimaliyle ağladığını bile gördüm. Benimle büyüdün, benim elimi tutarak büyüttün. Ne kadar yorgun, mutsuz, huzursuz olsan bile işten eve geldiğinde beni görünce yüzünde güller açtı. Tüm yorgunluğunu unutup benimle bütün nazımı çekerek ilgilendin. Benimle karşılıklı sofra kurup, çay yapıp içtin bile. En kıymetli elektronik aletlerine yapıştırdığım çıkartmalarımı, yeni temizlettiğin arabandaki bisküvi kırıntılarını hiç bir zaman sorun yapmadın. Daima gülümseyerek, öperek karşıladın yaptıklarımı. Bazen senin sabrını çok zorladığımda kızsan da biliyordum ki o gözlerin yine bana aşkla bakacaktı. Senin bana olan o sevgi dolu bakışlarını hayatımın sonuna kadar değişmeyeceğini çok biliyorum. Beni her fırsatta kollayacak, sarılacak ve o eşsiz verdiğin güçle arkamda olacaksın. Kalbimdeki yerin, bakışlarımdaki sevgin hiç değişmeyecek. 40 yaşında da olsam yine senin yanına gelince aynı şimdiki halim gibi şımarıcağım ve nazlanıcağım. Belki o zaman şakacıktan değil gerçekten karşılıklı çay içip seninle saatlerce sohbet edeceğiz. “ Çabuk büyüme” diyorsun ya korkma, sen de ben de birbirimizin tadına vararak büyüyeceğim. 

Bana sadece hayat vermek dışında emek, ilgi, özen ve sevgi verdiğin için, bana geleceğimi etkileyecek, güzelleştirecek şeyler öğrettiğin için, benimle bolca vakit geçirip birbirimizi tanımamıza izin verdiğin için, bana çocuk da olsam saygı duyduğun için, beni uykumda bile bolca öptüğün için, nazımla bolca oynadığın için ve en önemlisi hayattaki erkek idolüm; babam olduğun için teşekkür ederim. Bundan seneler sonra bana bugün yaşattığın güzelliklerin meyvelerini seninle toplayacağım. 

Seni Seviyorum Babası… 


Kızın; Ada 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder